كيف پول ريالي به بيت 24 اضافه شد + آموزش شارژ و استفاده

۱۰ بازديد

قابليت شارژ ريالي و نگهداري موجودي داخل حساب بيت 24 فراهم شد. به لطف كيف پول ريالي خريد و فروش ارزهاي ديجيتال سرعت بيشتري گرفته است.

 

بيت 24 به لطف پشتيباني از 145 رمز ارز در حال حاضر (به زودي تا 200 كوين و توكن افزايش پيدا مي‌كند)، بستري بي‌نظير براي خريد و فروش انواع رمز ارزها به شمار مي‌رود. به لطف انتقال سيستمي رمز ارزها بعد از خريد، فرآيند خيلي سريع انجام شده و مشكلي از بابت نوسانات قيمت‌ها براي كاربر وجود نخواهد داشت. به تازگي ويژگي جديدي به پلتفرم بيت 24 اضافه شده و به لطف آن، خريد و فروش بيت كوين و ديگر رمز ارزها بسيار سريع‌تر از قبل صورت خواهد گرفت؛ اكنون مي‌توانيد با شارژ كيف پول ريالي خود در هر زمان خيلي سريع سفارش‌هاي خريدتان را ثبت كنيد.

كافي است كيف پول ريالي خود در بيت 24 را شارژ كنيد. سپس مي‌توانيد در هر زمان خيلي سريع، بدون نياز به وصل شدن به درگاه در هر مرتبه ثبت سفارش خريد، رمز ارزهاي مورد نظرتان را تهيه كنيد. ويژگي جديد به تريدرها كمك مي‌كند از نوسانات قيمت‌ها به نفع خود استفاده كنند. تا پيش از اين بايد براي دريافت پول در حساب خود بعد از فروش يك رمز ارز، و سپس پرداخت مجدد همان پول براي خريد ارز ديجيتالي ديگر، زمان قابل توجهي صبر مي‌كرديد، اما به لطف وجود كيف پول ريالي ديگر چنين محدوديتي وجود ندارد.

گفتني است خريد انواع رمز ارز از بيت 24 منوط به ثبت نام و تكميل فرآيند احراز هويت است. در صورتي كه فاقد حساب كاربري هستيد، ابتدا به كمك مطلب «آموزش ثبت نام در وب سايت بيت 24» يك اكانت براي خود ايجاد كرده و سپس احراز هويت را به كمك مطلب «آموزش مراحل احراز هويت در وب سايت بيت 24» انجام بدهيد.

آموزش كار با كيف پول ريالي بيت 24 (اپليكيشن موبايل)

براي دسترسي به اين قابليت ابتدا بايد جديدترين نسخه اپليكيشن بيت 24 را براي سيستم عامل‌هاي اندرويد از گوگل پلي استور يا كافه بازار دريافت كنيد.

بعد از لاگين، اولين آيكون از سمت چپ در پايين رابط كاربري (آيكون آدمك) را لمس كرده و سپس روي گزينه «كيف پول ريالي» كه در نسخه جديد اضافه شده است ضربه بزنيد.

اپليكيشن بيت 24

با ورود به اين بخش، سه تب مشاهده خواهيد كرد. در نخستين تب، موجودي كنوني به همراه تاريخچه واريزهاي شما براي شارژ كيف پول ريالي بيت 24 قابل مشاهده است. براي افزايش موجودي بايد وارد دومين تب شويد.

كيف پول ريالي اپليكيشن بيت 24

در تب دوم مقدار مورد نظرتان را به تومان وارد كرده و يكي از كارت‌هاي بانكي خود را از قسمت «پرداخت از حساب» انتخاب كنيد. سپس دكمه سبز رنگ «اتصال به درگاه پرداخت» را لمس كنيد. فراموش نكنيد بعد از اتصال به درگاه بانكي، حتما بايد وجه را از طريق همان كارت انتخاب شده در اين مرحله واريز كنيد، در غير اين صورت تراكنش برگشت خورده و كيف پول ريالي شما در بيت 24 شارژ نخواهد شد. در نظر داشته باشيد بعد از احراز هويت نيز همواره مي‌توانيد كارت‌هاي بانكي جديدي براي حسابتان تعريف و از آن‌ها براي پرداخت استفاده كنيد.

با استفاده از هر كارت مي‌توانيد در هر روز تا سقف 50 ميليون تومان كيف پول ريالي را شارژ كنيد. در صورتي كه دو كارت بانكي ثبت كرده باشيد، با استفاده از هر كدام مي‌توانيد 50 ميليون تومان (در مجموع 100 ميليون تومان) حساب را شارژ كنيد.

بدون در نظر گرفتن محدوديت‌هاي بانكي براي پرداخت آنلاين، محدوديتي براي شارژ كيف پول ريالي بيت 24 وجود ندارد. مي‌توانيد تا هر ميزان مبلغ دلخواه آن را شارژ كنيد. بعد از فروش رمز ارزهاي خود به ما نيز هزينه به والت ريالي انتقال داده مي‌شود.

كيف پول ريالي اپليكيشن بيت 24

همواره مي‌توانيد درخواست انتقال وجه از كيف پول داخل بيت 24 به كارت بانكي خود را صادر كنيد. وجه به صورت حواله پايا برايتان ارسال خواهد شد. در هر مرتبه درخواست تسويه حساب، حداكثر مبلغ وارد شده 50 ميليون تومان است. بعد از مشخص كردن مبلغ، يكي از كارت‌هاي خود را برگزيده و دكمه سبز رنگ «تسويه حساب» را لمس كنيد.

در صورتي كه مي‌خواهيد مبلغي بالاتر از 50 ميليون تومان را تسويه كنيد، بايد چند مرتبه درخواست (هر كدام با سقف 50 ميليون تومان) صادر كنيد.

كيف پول ريالي اپليكيشن بيت 24

آموزش كار با كيف پول ريالي بيت 24 (وب سايت)

شارژ و كار با كيف پول ريالي از طريق وب اپليكيشن بيت 24 روال تقريبا مشابهي دارد. بعد از ورود به وب سايت، از پنل سمت راست روي گزينه «كيف پول ريالي» كليك كنيد.

با ورود به اين قسمت، موجودي كنوني به همراه تاريخچه واريزهاي شما براي شارژ كيف پول ريالي بيت 24 قابل مشاهده است. براي شارژ مجدد، روي دكمه سبز رنگ «افزايش موجودي» كليك كنيد.

وب سايت بيت 24

مبلغ را تعيين و يكي از كارت‌هاي بانكي كه قبلا در مرحله احراز هويت معرفي كرده‌ايد را انتخاب كنيد. سپس روي دكمه آبي رنگ «پرداخت» كليك كنيد. با استفاده از هر كارت مي‌توانيد در هر روز تا سقف 50 ميليون تومان كيف پول ريالي را شارژ كنيد.

وب سايت بيت 24

در صورتي كه مي‌خواهيد مبلغي را از كيف پول ريالي‌تان در بيت 24 به كارت بانكي‌ خود انتقال بدهيد، بايد بعد از كليك روي گزينه «كيف پول ريالي» در پنل سمت راست، گزينه «درخواست تسويه حساب» را برگزينيد. با ورود به مرحله بعد، مبلغ و كارت مورد نظر براي واريز به آن را تعيين و سپس روي دكمه آبي رنگ «ارسال» كليك كنيد. وجه به صورت حواله پايا برايتان ارسال خواهد شد. در هر مرتبه درخواست تسويه حساب، حداكثر مبلغ وارد شده 50 ميليون تومان است.

وب سايت بيت 24

خريد رمز ارز و پرداخت هزينه از كيف پول حساب

همانند هميشه، رمز ارز مورد نظرتان براي خريد را از فهرست مشخص و ميزان آن را تعيين كنيد. شبكه دلخواه را نيز انتخاب كرده و سپس روي گزينه «شروع تبادل» ضربه بزنيد.

كيف پول ريالي بيت 24

در مرحله بعد آدرس كيف پول رمز ارزي خود را با توجه به رمز ارز و شبكه انتخاب شده در مرحله قبل، وارد كنيد. با توجه به سيستمي و خودكار بودن واريز، از صحت اين آدرس اطمينان پيدا كنيد.

كيف پول ريالي بيت 24

گزينه جديدي در مرحله پرداخت مشاهده خواهيد كرد. مي‌توانيد به جاي اتصال به درگاه براي پرداخت هزينه، مبلغ را از كيف پول ريالي خود در بيت 24 پرداخت كنيد. با انتخاب گزينه دوم، موجودي حال حاضر شما نمايش داده مي‌شود.

كيف پول ريالي بيت 24

خريد به واسطه پرداخت هزينه از كيف پول ريالي بيت 24 در نسخه وب نيز روال مشابهي دارد. بعد از مشخص كردن ارز ديجيتال، وارد كردن مبلغ و ارائه آدرس والت ارز ديجيتال خود، حين پرداخت به جاي اتصال به درگاه، هزينه را از كيف پول حسابتان پرداخت كنيد.

تهيه شده در بيت 24

مطالب مرتبط


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.