آموزش بورس به صورت گام به گام و روش هاي سرمايه گذاري در آن

۶۹ بازديد
2 روز تا پايان جشنواره: ۵۰٪ تخفيف دوره نخبگان + ۷ هديه ويژهورود به جشنواره

آموزش بورس به صورت گام به گام و روش هاي سرمايه گذاري در آن

اطلاعات كلي دوره جامع آموزش بورس (حتما بخوانيد!)

در دوره جامع نخبگان خانه سرمايه در طي ۶ ماه و بيش از ۱۴۰ ساعت آموزش تئوري و عملي، صفر تا ۱۰۰ سرمايه گذاري موفق در بورس را فرا مي‌گيريد. از جلسه دوم با مبالغ كم به صورت عملي زير نظر اساتيد و پشتيبان فني دوره شروع به سرمايه گذاري در بورس مي‌كنيد. اين دوره به دو صورت حضوري و نوين برگزار مي‌شود. دوره نوين به صورت وبينارهاي آنلاين است و از خانه با خيال راحت مي‌توانيد مباحث آموزشي را دنبال كنيد و با اساتيد ارتباط مستقيم داشته باشيد.

تا كنون بيش از ۱۵۰۰ دانشجو و بيش از ۲۲ دوره موفق داشته‌ايم. اساتيد خانه سرمايه افراد موفق در بازار بورس با سرمايه گذاري‌هاي سنگين هستند وتجربه عملي و موفق در اين بازار را دارند.

جهت مشاوره ثبت نام در دوره جامع نخبگان شماره موبايل خود را وارد كنيد

 

آموزش بورس را شروع كنيم

اگر شما در اين صفحه قرار داريد احتمالا علاقه مند به شروع آموزش بورس خود شده ايد، در اين پست به تمام سوالات و مطالبي كه ممكن است به شما كمك كند تا اموزش بورس بهتري ببينيد پاسخ داده شده است. اين موضوع را بدانيد كه ما در سايت خانه سرمايه بيش از ۱۰۰ مقاله باكيفيت تاليف شده در زمينه آموزش سرمايه گذاري در بورس براي شما تدوين كرده‌ايم و فقط كافي است زمان كافي بگذاريد و آن‌ها را مطالعه كنيد.

آموزش بورس را شروع كنيم

يك توصيه بزرگ كه به شما داريم اين است كه آموزش بورس يك مسير طولاني است كه ما در تمام اين مسير همراه شما هستيم آموزش بورس رايگانتا آموزش بورس آنلاين همه در همين راستا براي شما ايجاد شده‌اند. يادتان باشد كه يكي از مهم‌ترين عوامل موفقيت در آموزش روش هاي سرمايه گذاري در بورس اين است كه مطالب را به درستي و تفكيك شده آموزش ببينيد.

ما در خانه سرمايه اين كار را براي شما كرده‌ايم، به عبارت بهتر اگر شما از جاي اشتباهي آموزش خود را شروع كنيد ممكن است به دليل پيچيدگي مباحث، فكر كنيد بورس چيز سختي است و ممكن است براي شما مناسب نباشد اما اگر اين صفحه را به همين ترتيبي كه توضيح داده‌ايم مطالعه كنيد، خواهيد فهميد بورس يكي از جذاب‌ترين و بهترين بازارهاي سرمايه گذاري است، كه با كمي آموزش درست مي‌توانيد به نتيجه دلخواه خود برسيد، پس به صورت گام به گام با ما در اين پست پيش برويد تا بتوانيد مسير آموزش سرمايه گذاري در بورس خود را درست و سريع شروع كنيد.

آموزش بورسگام اول آموزش بورس چيست؟

خوب اول بايد مشخص كنيم سطح شما در بورس به چه ميزان است اگر هيچ چيز از بورس نمي‌دانيد و مي‌خواهيد بورس را شروع كنيد قدم اول مناسب شماست در اين قدم براي شما مهم است بدانيد اصلا بورس چيست و چطور مي توانيد با سرمايه گذاري در آن موفق شويد براي اين موضوع ما در سايت سري مقالات داريم با عنوان {آنچه براي شروع سرمايه گذاري در بازار بورس بايد بدانيم} كه براي پاسخ به سوالات بسيار متداولي درست شده است كه مي‌تواند سوال شما هم براي شروع اموزش بورس باشد در زير عنوان‌هاي اين سري را مي بينيد و براي مطالعه مقاله هاي آن كافيست روي لينك اين سري در همين پاراگراف كليك كنيد البته اين را هم بگوييم لازم نيست تمام مقالات اين سري را بخوانيد، عنوان ها را ببينيد و هركدام را كه دوست داشتيد مطالعه كنيد.

چه چيزهايي در گام اول اموزش بورس بخوانيم:

  • مي‌خواهم در بورس سرمايه گذاري كنم اما نمي دانم چه كار بايد بكنم؟!
  • چطور نزديك‌ترين كارگزاري بورس را به خود پيدا كنيم؟
  • آيا بورس قمار است؟ حكم شرعي بورس چيست؟
  • سود و درآمد سرمايه گذاري در بورس چقدر است؟
  • حداقل سرمايه گذاري در بورس چقدر است؟
  • سرمايه گذاري در بانك يا بورس، كدام بهتر است؟
  • آيا بدون تحصيلات مرتبط مي توان در بورس فعاليت كرد؟
  • با چه سرمايه اي وارد بورس شويم؟
  • سبدگرداني در بورس چيست؟
  • مشاور سرمايه گذاري در بورس چيست؟
  • چرا بايد هرچه زودتر ميليون ها تومان روي آموزش بورس خودمان سرمايه گذاري كنيم؟
  • چه چيزهايي براي شروع فعاليت در بورس بايد بدانيم؟
  • چگونه با سرمايه كم در بورس فعاليت كنيم؟ ( فايل صوتي)
  • قانون ۶-۱۰۰ در موفقيت در بازار بورس
  • سرمايه گذاري مستقيم و غير مستقيم چيست؟ انواع روش هاي سرمايه گذاري در بورس

پاسخ به تمامي سوالات بالا در گام اول را مي‌توانيد در سري مقالات {آنچه براي شروع سرمايه گذاري در بازار بورس بايد بدانيم} بخوانيد. مجدد تأكيد مي‌كنيم دقت كنيد كه نياز نيست همه اين مقالات را مطالعه كنيد فقط مواردي كه براي شما ممكن است جالب باشد را مطالعه كنيد.

آموزش بورسگام دوم آموزش بورس چيست؟

در گام دوم آموزش بورس وارد توضيح مفاهيم و اصطلاحات مهم بورس مي‌شويم چيزهايي كه لازمه شروع موفق سرمايه گذاري در بورس است. ممكن است بعضي از مقالات اين سري براي شما ساده باشد و بدانيد مثلا مقاله {بورس چيست؟} اگر اين‌طور بود مي توانيد از خواندن اين مقاله عبور كنيد و مقاله هاي ديگر را بخوانيد. بعد از آشنايي با مفاهيم و اصطلاحات مهم بورس شما قدم بزرگي در راستاي آموزش بورس خود برداشته ايد و حالا آماده شروع مراحل بعدي اموزش روش هاي سرمايه گذاري در بورس هستيد.

چه چيزهاي در گام دوم آموزش بورس بخوانيم؟

  • بورس چيست؟
  • آيا الان زمان مناسبي براي سرمايه گذاري در بورس است؟
  • صندوق سرمايه گذاري چيست؟ آشنايي با انواع صندوق هاي سرمايه گذاري
  • آموزش خريد و فروش آنلاين و اينترنتي سهام در بورس
  • همه چيز درباره مجمع و مجامع شركت هاي بورسي
  • شاخص بورس چيست؟
  • افزايش سرمايه چيست؟ انواع روش هاي افزايش سرمايه
  • حق تقدم چيست؟همه چيز درباره حق تقدم سهام شركت ها در بورس
  • تفاوت EPS و DPS چيست؟
  • نسبت P/E چيست؟ هر چيزي كه بايد درباره نسبت P/E بدانيد
  • اختيار معامله چيست؟ قرارداد اختيار خريد و اختيار فروش سهام در بورس
  • عرضه اوليه سهام چيست؟ خريد عرضه اوليه به روش بوك بيلدينگ
  • اخزا چيست؟ همه چيز درباره اسناد خزانه اسلامي
  • گره معاملاتي در بورس تهران و نحوه رفع گره از سهام
  • استراتژي هاي تشكيل يك پرتفوي كم ريسك و متنوع
  • سهام چيست و چه سهامي در بورس معامله مي شوند

توضيح در مورد مرحله دوم و نحوه آموزش بورس در اين مرحله

براي مطالعه سري مقالات آنچه يك سرمايه گذار بورس بايد بداند (مفاهيم و اصطلاحات مهم بورس) بيشتر آشنا شويد مي توانيد روي لينك آن كليك كنيد و مقاله ها را مطالعه كنيد. البته لازم نيست دقيقا آموزش ببينيد و مثل يك استاد به آن‌ها تسلط داشته باشيد يك درك اوليه كه با يك مطالعه سريع به دست بيايد كافي است در مراحل بعدي آموزش بورس خود باز اين موارد مرور مي شوند و تكرار آن‌ها باعث خواهد شد فهم عميق‌تري نسبت به آن‌ها پيدا كنيد. مثلا اگر دقيقا نفهميديد كه EPS و DPS چيست؟ نگران نباشيد در مراحل بعدي به خوب با آن‌ها آشنا خواهيد شد. اين مرحله صرفا براي اين است كه براي اولين بار يك آشنايي اوليه و سطحي با مفاهيم بورس پيدا كنيد و عميق سازي و درك بيشتر اين مطالب در مراحل پيشرفته تر آموزش بورس براي شما اتفاق خواهد افتاد.

آموزش بورسگام سوم همراه خانه سرمايه شويد

خانه سرمايهما در خانه سرمايه آموزش هاي متعددي براي شما آماده كرده‌ايم كه مي توانيد به صورت حضوري و غيرحضوري در كلاس هاي آموزش بورس ما شركت كنيد براي اينكه با كلاس هاي حضوري و غيرحضوري و بسته هاي اموزش بورس خانه سرمايه آشنا شويد همين حالا كافي است يك پيامك با متن {مشاوره} به ۵۰۰۰۱۰۰۰۹۰ ارسال كنيد تا كارشناسان آموزش خانه سرمايه شما را راهنمايي كنند. خانه سرمايه از سال ۱۳۹۰ به صورت تخصصي بر روي آموزش سرمايه گذاري در بورس فعاليت مي كند و دوره هاي و آموزش هاي توليد شده پختگي بسيار بالايي دارند و دانشجويان بسيار از خانه سرمايه در حال كسب سود از بورس و خريد و فروش سهام در بورس هستند.

آموزش گام به گام بورس اوراق بهادار

موضوع آموزش در مقوله سرمايه گذاري كه ريسك از دست دادن سرمايه مطرح است، بيش از پيش اهميت دارد. ريسك از ناداني ناشي مي‌شود و هرچقدر تخصص و مهارت سرمايه گذار نسبت به بازار بيشتر باشد، ريسك نيز كمتر خواهد بود.

در اين يادداشت، گام به گام همراه شما خواهيم بود و به اصلي‌ترين ابهامات ورود به بازار جذاب بورس پاسخ خواهيم داد:

گام اول: اهميت آموزش بورس

چرا آموزش بورس ضروري است؟

آموزش، جليقه نجات، در درياي متلاطم سرمايه گذاري در بورس است. مي‌توان گفت رشد ثروت در بازار سرمايه بيش از هر چيزي به رشد تخصص سرمايه گذاران وابسته است. بورس يك روي سود و يك روي زيان دارد، سود در بورس از جيب تازه‌كاران به جيب متخصصان مي‌رود و اگر پيش از سرمايه گذاري در بورس، روي آموزش خود سرمايه گذاري نكنيد، بورس روي زيان خود را به شما نشان خواهد داد! هيچ چيز به اندازه آموزش و تخصص نمي‌تواند ريسك اين سرمايه گذاري را كاهش دهد.

ريسك از آنجايي ناشي مي‌شويد كه ندانيد در حال انجام چه كاري هستيد

وارن بافتآموزگار سرمايه گذاري

تعداد زياد سهام شركت‌هاي پذيرفته شده در بورس و فرابورس، اهميت موضوع آموزش را بيش از پيش نشان مي‌دهد، انتخاب چند شركت و سپس تخصيص سرمايه به اين شركت‌ها نيازمند دانش كافي از شركت ها، صنايع آن‌ها و شرايط اقتصاد است.

دو نوع تحليل معروف جهت انتخاب صحيح شركت ها عبارت‌اند از:

۱- تحليل بنيادي كه به بررسي وضعيت عملياتي شركت‌ها و سودآوري آن‌ها مي‌پردازد

۲- تحليل تكنيكال كه به بررسي نمودارهاي قيمتي سهم‌ها در طول زمان مي‌پردازد.

گام دوم: چرا بورس؟

در ابتدا به مزاياي سرمايه گذاري در بورس اشاره كرده و سپس آن را با يكي از مهم‌ترين گزينه‌هاي سرمايه گذاري در اقتصاد ايران، يعني بانك» مقايسه خواهيم كرد:

مزاياي سرمايه گذاري در بورس چيست؟

چه مزايايي، سرمايه گذاري در اين بازار را جذاب كرده است؟

  • سودآوري در بورس: امكان سودآوري از دو محل دريافت سود نقدي (DPS) و افزايش ارزش سهام شركت‌ها (Capital Gain)، تنها از طريق سهامداري “يك” شركت، شبيه يك تير است با دو نشان! سهامداران معمولا در طول زمان سهامداري از نوسانات قيمت و در پايان سال مالي و پس از برگزاري مجمع عادي ساليانه از سود تقسيمي بهره‌مند مي شوند.
  • نقد شوندگي: يك كد آنلاين و گذاشتن سفارش فروش در ساعات معاملاتي (۸:۳۰-۱۲:۳۰)، سريع‌ترين مسير دسترسي به سرمايه در اين بازار است! گرد هم آوردن تعداد بالاي عرضه و تقاضا در كنار هم در اين بازار ورود و خروج به اين بازار را آسان‌تر از ساير بازارها مي‌كند.
  • شفافيت اطلاعاتي: شفافيت اطلاعاتي و نظارت نهادي همچون سازمان بورس را در كمتر فرصت سرمايه­گذاري­ايي به صورت هم‌زمان مي‌توان يافت! صورت هاي مالي شركت‌ها در ادوار سه ماهه و گزارش عملكرد در بازه‌هاي ماهانه به صورت منظم در سامانه كدال منتشر و به صورت عمومي در دسترس سهامداران قرار مي‌گيرد.
  • حفاظت در برابر تورم: شراكت در سهام شركت‌هايي كه درآمدزايي آن‌ها متاثر از تورم است، سرمايه را در برابر تورم حفظ مي‌كند. با توجه به اقتصاد تورمي ايران، حفاظت از “كاهش ارزش پول” اهميت زيادي دارد.
  • معافيت مالياتي: سود تقسيمي در بورس معاف از ماليات است. بدين معني كه تمام سود دريافتي از معاملات بعد از در نظر گرفتن كارمزد در حدود ۰٫۵% تماما متعلق به سهامدار است.

سرمايه گذاري در بانك يا بورس؟

بدون شك سهولت سرمايه گذاري در بانك، اين فرصت سرمايه گذاري را در رديف گزينه‌هاي ابتدايي سرمايه گذاري قرار مي‌دهد، اما هميشه اولين و راحت‌ترين گزينه ممكن، بهترين نيست! زيرا:

  • بررسي بازدهي: نرخ سود سپرده بانكي، به دليل تضمين در پرداخت سودهاي دورهاي به عنوان يك نرخ سود بدون ريسك مطرح شده و بازدهي كمتري را براي سرمايه گذاران به همراه دارد.
  • سودآوري از دو محل در بورس: در بورس، علاوه بر پرداخت سود نقدي، مي‌توان از رشد قيمت سهام شركت‌ها نيز منتفع شد.
  • اهميت عملكرد سرمايه گذار: سودآوري در بورس برخلاف بانك، به طور صددرصد به عملكرد سرمايه گذاران بستگي دارد و تضميني در برخورداري از سودآوري در صورت انتخاب فرصت هاي سرمايه گذاري اشتباه وجود ندارد.
  • بررسي تضمين سودآوري: در بازار سهام قرار بر دريافت سود ثابت ماهانه و بدون پذيرش ريسك نيست و سودآوري سهامداران ارتباط مستقيمي با عملكرد شركت‌ها دارد.
  • بررسي ريسك بورس: ريسك بالاتر بورس، منجر به بازدهي بالاتر براي سرمايه گذاراني مي‌شود كه تخصص كافي براي انتخاب سهام مناسب را دارند.
  • مقايسه سودآوري بورس و بانك: هم‌اكنون نرخ سود سپرده‌هاي سرمايه گذاري به صورت سالانه» در محدوده ۱۸% تا ۲۲% قرار مي‌گيرد. حال آن كه در صورت انتخاب صحيح گزينه‌ي سرمايه گذاري در بورس، قابليت افزايش سرمايه تا سقف ۵% تنها در يك روز وجود دارد.
  • مزيتي فراتر از بازدهي: با فرض بازدهي بالاتر سپرده پنج ساله، اين سپرده، جهت برداشت زودتر از موعد با نرخ شكست روبرو است كه اين عيب نيز با مزيت نقد شوندگي در بورس قابل رقابت نيست!
  • مزيتي فراتر از پوشش تورم: با توجه به مقادير پيش‌بيني نرخ تورم در چند سال آتي، عملا باقي ماندن سرمايه در بانك توجيهي ندارد! چراكه نرخ سپرده‌هاي بانكي هم اكنون در حدود ۲۰% يا كمتر از آن است و اين در حالي است كه طبق پيش بيني صندوق بين المللي پول، نرخ تورم براي سه سال آتي بالاي ۲۵% خواهد بود.

گام سوم: اقدام به سرمايه گذاري

اگر تا اينجا تصميم به سرمايه گذاري در بورس گرفته‌ايد، در وهله اول لازم است بدانيد چه ميزان سرمايه لازم داريد و پس از آن سرمايه شما چند برابر خواهد شد؟

حداقل سرمايه گذاري در بورس چقدر است؟

در خريد حضوري اين عدد ۵۰ هزار تومان و در خريد آنلاين ۱۰۰ هزار تومان است. با كمترين سرمايه در بورس، مي‌توان سهامدار شركت‌هاي بزرگ فولادي، پالايشي، پتروشيمي و… در كشور شد. اين يعني ورود به بورس عملا با محدوديت ميزان سرمايه گذاري روبرو نيست كه بر جذابيت اين بازار مي‌افزايد.

طريقه دريافت كد بورسي

براي انجام معامله در بورس، به كد بورسي نياز است، اين كد براي هر سهامدار منحصر به فرد بوده و براي دريافت آن همراه با مدارك شناسايي بايد به يكي از شعبات كارگزاري‌هاي داراي مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار مراجعه كرد، همچنين برخي كارگزاري‌ها امكان صدور كد بورسي بدون مراجعه حضوري را فراهم كرده‌اند، پس از دريافت كد بورسي، به همراه يك نام كاربري و رمز عبور امكان استفاده از سامانه معاملاتي آن كارگزاري فراهم مي‌گردد.

آخرين تغييرات سازمان بورس در فرآيند صدور كد بورسي براي مشتريان جديد در بازار سرمايه، به شرح زير است:

  • گذشت يك ماه از زمان صدور كد بورسي
  • قبولي در آزمون مربوطه

در راستاي افزايش دانش افراد حقيقي كه قصد معامله در بورس دارند، اين آزمون توسط كانون كارگزاران برگزار شده يا توسط شركت‌هاي كارگزاري و با نظارت و با تاييد كانون كارگزاران بورس مي­ باشد. آزمون به صورت حضوري و مجازي برگزار مي‌شود. در صورت قبولي اشخاص در آزمون مذكور مشخصات مربوط به افراد حداكثر ظرف سه روز به سمات ارسال مي‌شود و پس از طي فرآيندهاي مربوطه كدهاي معاملاتي از قابليت معامله برخوردار مي‌شوند. همچنين در تبصره هاي اين قانون آمده است كه كانون كارگزاران بورس مي‌تواند در راستاي افزايش دانش مرتبط با بازار سرمايه و نيز ايجاد آمادگي بيشتر براي آن دسته از اشخاص حقيقي كه متقاضي صدور كد معاملاتي هستند، اقدام به برگزاري دوره هاي آموزشي به صورت حضوري و مجازي كند. يكي از مهم ترين تاثيرات اين بخش از قانون جديد، افزايش آگاهي سهامداران است كه منجر به بهبود معاملات آنان و سرانجام افزايش كارايي و عمق بازار سرمايه مي­گردد. با توجه به افزايش تعداد كدهاي معاملاتي در بازار سرمايه، در حال حاضر افزايش آگاهي سهامداران يكي از مهم ترين دغدغه هاي قانون گذاران اين حوزه مي باشد.

  • تعهد شخص جهت عدم فعاليت در سيگنال فروشي (كه در اين صورت كد مسدود مي­شود)

در اين راستا، دو بند مهم به تعهدنامه قبلي اضافه شده است، كه به شرح زير است:

  • تعهد مي كنم كليه اقدامات اينجانب در چارچوب قوانين و مقررات و مقررات حاكم بر بازار سرمايه باشد و از هر گونه مشاركت و فعاليت (به ويژه در فضاي مجازي) در زمينه هايي كه طبق قوانين بازار اوراق بهادار نيازمند اخذ مجوز از سازمان است بدون اخذ مجوزهاي لازم خودداري كنم. همچنين از عضويت و فعاليت در شبكه هاي اجتماعي، سايت ها و كانال هايي كه برخلاف مقررات اقدام به ارائه تحليل در خصوص اوراق بهادار مي كنند و تحت عناويني همچون سيگنال فروشي اقدام به اغواي قيمتي مي كنند، خودداري و پرهيز كنم.

بديهي است در غير اين صورت سازمان بورس و فرابورس مي توانند كد معاملاتي اينجانب را مسدود كرده و علاوه بر آن برخوردهاي قانوني را از طريق مراجع ذيصلاح نسبت به اينجانب پيگيري كنند. همچنين تعهد مي كنم كليه خسارات و زيان هاي ناشي از اين گونه اقدامات كه متوجه اينجانب باشد جبران كرده و حق هرگونه ايراد، اعتراض و پيگيري را نسبت به اقدامات سازمان، بورس و فرابورس از خود سلب و ساقط مي كنم.

  • اينجانب آگاهي كامل دارم كه بازار سرمايه همراه با سود و زيان بوده و سرمايه گذاري همواره با مخاطرات و ريسك همراه است. سرمايه گذاري در اين بازار مبتني بر بررسي و تشخيص سرمايه گذار بوده و سود سرمايه از سوي هيچ شخص حقيقي يا حقوقي مورد تضمين نيست. لذا با علم به اين مخاطرات مبادرت به دريافت كد معاملاتي و سرمايه‌گذاري در بازار سرمايه مي كنم.

لازم به ذكر است خريد و فروش سهام شركت‌هاي عرضه اوليه، خريد و فروش تسه و اوراق با درآمد ثابت و هم‌ چنين خريد و فروش واحدهاي صندوق‌ سرمايه‌ گذاري از قانون نامبرده مستثني است.

ميزان سود و ضرر در بورس چقدر است؟

تغييرات قيمت سهام در بورس به صورت درصدي است، لذا ميزان سود يا ضرر بستگي به ميزان سرمايه اوليه و درصد تغييرات مثبت و يا منفي قيمت سهام دارد. در معاملات سهام، محدوديت دامنه نوسان (در حال حاضر مثبت و منفي ۵%) براي تغييرات قيمتي روزانه وجود دارد. در بورس يك شبه نمي‌توان پولدار شد! حقيقت آن است كه ميزان بازدهي در بورس به صورت مستقيم با ميزان توانايي و تخصص استفاده از فرصت‌هاي سرمايه گذاري موجود در آن ارتباط دارد.

سرمايه گذاري موفقيت آميز نيازمند گذشت زمان، برخورداري از نظم و ديسيپلين و داشتن صبر و حوصله است. فارغ از اينكه چقدر استعداد و تلاش به خرج بدهيد، بعضي كارها وقت مي‌خواهند، نمي‌توان با ۹ زن باردار، بچه‌اي را يك ماهه به دنيا آورد

وارن بافتآموزگار سرمايه گذاري

گام چهارم: بورس به‌عنوان شغل

بورس شغل دوم، درآمد اول؟

مهم‌ترين سوالي كه فعالان اين بازار مطرح مي‌كنند آن است كه آيا مي‌توان به ثبات درآمدزايي از بورس رسيد؟

پاسخ به اين سوال به سرمايه اوليه و نحوه عملكرد سرمايه گذار وابسته است، همچنين:

  • اين حرفه هم مانند هر حرفه ديگري، هم نياز به مهارت و هم تخصيص زمان دارد.
  • وجه تمايز اين حرفه آنجاست كه مهارت، “اهرم” كسب درآمد شما خواهد بود، تخصص بيشتر بازدهي بالاتري به همراه دارد.
  • در كنار تايم معاملاتي بازار، لازم است پيگير عوامل اقتصادي موثر بر شركت ها باشيد تا بتوانيد فرصت‌هاي سرمايه گذاري را شناسايي كنيد.
  • هرچقدر بيشتر براي فهم اين بازار زمان بگذاريد، هوشمندتر مي‌شويد و بازار به سرمايه گذاران هوشمند خود بازدهي بيشتري مي‌دهد.
  • بورس شغلي است كه نيازي ندارد در زمان و مكان مشخصي حاضر شويد و اين مورد نيز بر جذابيت‌هاي آن مي‌افزايد.

گام اول تا آخر با خانه سرمايه

با آموزش شروع كرديم و اكنون لازم است بگوييم كه آموزش نه تنها گام آخر كه همراه هميشگي در مسير سرمايه گذاري در اين بازار جذاب است و تنها آموزش و تجربه است كه رمز پيشرفتي است كه شما را هر روز از ديروز خود باهوش‌تر مي‌كند. توقف در مسير يادگيري، به معني آمادگي براي مغلوب شدن در برابر ريسك‌هاست. نكته مهم در آموزش سرمايه گذاري در چنين بازاري، تعريف “مسير صحيح و منظم يادگيري” است، در خانه سرمايه، بسته به سطح نياز شما در آموزش، مقالات متعددي آماده است تا شما را بر ريسك‌هاي بازار غالب كند!

يك گام فراتر در آموزش بورس

در خانه سرمايه دوره‌هاي جامع آموزش سرمايه گذاري در بورس آماده شده است و امكان شركت در اين دوره‌ها به صورت حضوري و غيرحضوري فراهم است، بدون شك شركت در رده‌هاي آموزشي با بهره‌گيري از اساتيد با تجربه اين حوزه، به دليل انتقال مفاهيم تجربي، اثرگذاري بيشتري در معاملات شما خواهد داشت.

نخبگان خانه سرمايه با آموزش بورس چقدر سود مي‌كنند؟!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جهت مشاوره ثبت نام در دوره جامع نخبگان شماره موبايل خود را وارد كنيد

 

 

47 ديدگاه
  1. نرجس سقايي مي گويد  4 هفته پيش

    سلام،وقتتون به خير،بسيار عالي

    1. پشتيبان مي گويد  2 هفته پيش

      سلاو وقت بخير.
      از اينكه مطالب براي شما مفيد بود خوشحاليم.
      موفق و پرسود باشيد

  2. عسگري مي گويد  1 ماه پيش

    سلام من در اينترب با سايت شما اشنا شدم و قصد مشاركت با خانه شمارا دارم بنابراين اول سوال دارم بنده دويست مليون پول دارم و قصد دارم همه انرا سهام بانك تجارت بخرم نظر شما چيه سبد هم نمي خواهم و تك سهمي مي خواهم باشم لطفا نظرتون را بفرماييد چون همسرم هم مقداري سرمايه دارد .و اعتماد ندارد راهنماي بفرماييد

    1. پشتيبان مي گويد  4 هفته پيش

      شما مي توانيد با آموزش ديدن و اشراف به بازار شروع به سرمايه گذاري نماييد.
      پيشنهاد به شما اين است كه تمامي پولتان را دريك نماد سهام سرمايه گذاري نكنيد و به قول معروف تمام تخم مرغ هايتان را در يك سبد نگذاريد. و در چند سهم ميتوانيد سرمايه گذاري كنيد و آن هم با شناخت كامل سهام. در صورتي كه هيچ شناختي از بازار نداريد مي توانيد سرمايه خود را به يك سبد گردان معتبر بسپاريد

  3. ابوالفضل صفري مي گويد  2 ماه پيش

    با سلام ضمن عرض خسته نباشيد به شما ،ميخواستم بدونم بهترين سهام كدوم شركت ارزشش بيشتره ؟چگونه ميتونم غير حضوري اموزش ببينم ؟با صد هزار تومن هم ميتونم بيام تو بورس سهام بگيرم يانه ،ببخشيد اگه ضرر كردم اصل پولم چطور ميشه ؟،با تشكر از شما

ديدگاه شما

 

آدرس ايميل شما منتشر نخواهد شد.